13

25-27 октября 2017

Киев, МВЦ, Броварской пр-т, 15

АНДРІЙ ПИВОВАРСЬКИЙ: ВІДНОВЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ "УКРЗАЛІЗНИЦІ" ДАСТЬ ПОШТОВХ ПЕРЕЗАПУСКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЕКОНОМІКИ

На цьому наголосив Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський під час засідання Ради "Укрзалізниці", що відбулася 23 липня за участі представників Кабінету міністрів, Верховної Ради, галузевих підприємств, профспілок і громадських організацій. 

Вивести підприємство на новий етап розвитку допоможе використання внутрішніх ресурсів. Одним із них є кадри, які підтримують курс Міністерства і працюють на реформу. Наразі триває ротація залізничних кадрів, в рамках якої на засіданні КМУ 22 липня Івана Федорка, який до цього обіймав посаду заступника генерального директора "Укрзалізниці", було призначено керівником Придніпровської залізниці. Про це повідомив Андрій Пивоварський на засіданні Ради. Відповідний наказ має невдовзі підписати Прем’єр-міністр України.

«Протягом останніх тижнів ми знайшли можливість зробити те, що дехто називав неможливим. Наприклад, зняти сезонну напругу на залізниці в одеському напрямку, налагодити постачання вугілля зі сходу країни на металургійні підприємства, збільшити запас палива для залізниць до 22 діб. Це доводить, що зміни залежать від людей і їх бажання працювати. Призначення Федорка – це не останнє кадрове рішення. Підставою для наступних буде не суб’єктивізм, а аналіз виконання конкретними посадовцями поставлених перед ними завдань», - підкреслив Міністр.

На засіданні Ради Пивоварський поставив завдання профільному департаменту та керівництву «Укрзалізниці» до 25 липня вжити необхідних заходів і сформувати нову команду, яка надалі максимально ефективно буде реалізовувати стратегію з реформування підприємства і галузі в цілому.

Підвищенню ефективності підприємства, на думку Міністра, сприятиме налагодження прозорих процесів управління фінансами і податками. З метою запровадження контролю грошових потоків на «Укрзалізниці» планується створити казначейство, якого до цього на підприємстві не було. Пивоварський також підкреслив необхідність усунення дискримінаційної складової в тарифній політиціна використання приватних вагонів та інвентарних вагонів УЗ. Він закликав керівництво "Укрзалізниці" долучитися до діалогу з МЕРТ з цього питання. Крім того, за його словами, необхідно внести зміни до тарифікації порожнього пробігу рухомого складу, проаналізувати і внести зміни до системи знижок для перевізників. 

Комплексні зміни сприятимуть залученню інвестицій, які необхідні для розвитку галузі. Схвалений урядом 22 липня фінплан «Укрзалізниці» передбачає 2 млрд грн, однак в умовах зношеності рухомого складу, що сягає 90%, та збитковості пасажирських перевезень підприємство потребує значно більше коштів.

«За останні 4 місяці я зустрівся з виробниками локомотивів та потенційними інвесторами майже з усіх континентів. Три міжнародні групи чекають прийняття Закону «Про залізничний транспорт», аби почати вкладати кошти в галузь. Два виробники локомотивів готові зайти в Україну і створювати СП на базі українських заводів. Наголошую, що нашою метою є саме локалізація виробництвав Україні. Перевагу отримає український виробник, який виплачуватиме персоналу зарплатню, а державі – податки. Все це разом сприятиме перезапуску української економіки», - сказав Пивоварський.

http://www.mtu.gov.ua/uk/news/52969.html



Все новости

Участники выставки

Партнеры выставки